فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برابر مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی این استان ممنوع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد اکبری صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برابر مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی این استان ممنوع شد و پلیس از ورود آن‌ها جلوگیری می‌کند.

او با بیان اینکه طی روز‌های گذشته با اعمال محدودیت‌های بیشتر در ورودی‌های شهر‌های قرمز و نارنجی استان از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری کرده ایم، افزود: این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان سایر نقاط کشور و نیز جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اعمال شده است.

سردار اکبری صالحی با اشاره به اینکه پلیس همچنین از خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی ممانعت به عمل می‌آورد. تصریح کرد: رانندگانی که به این مصوبه بی توجهی کنند توسط پلیس جریمه ۱۰ و پنج میلیون ریالی می‌شوند و حتی ممکن است خودروی آنان به پارکینگ منتقل شود.

 فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس راهور و پلیس راه با افزایش گشت‌ها و نیروها، کنترل مبادی خروجی را بیشتر کرده تا از انتشار ویروس کرونا در نقاط مختلف استان و کشور جلوگیری شود و در حال حاضر ۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند به همین دلیل پلیس در این شهر‌ها محدودیت‌های تردد را بیشتر کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: محدودیت‌های کرونایی در ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح هم در داخل شهر‌ها به قوت خود باقی است و دوربین‌ها و ماموران پلیس، رانندگان خاطی را اعمال قانون می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.